English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Struktur, Entwicklung und Förderung von Lesekompetenz: Vertiefende Analysen im Rahmen von PISA 2000

Schiefele, U., Artelt, C., Schneider, W., & Stanat, P. (Eds.). (2004). Struktur, Entwicklung und Förderung von Lesekompetenz: Vertiefende Analysen im Rahmen von PISA 2000. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Schiefele, Ulrich, Editor
Artelt, Cordula1, Editor           
Schneider, Wolfgang, Editor
Stanat, Petra1, Editor           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2004
 Publication Status: Issued
 Pages: 358 p.
 Publishing info: Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 206664
ISBN: 3-8100-4229-3
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source

show