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  Five ways in which computational modeling can help advance cognitive science: Lessons from artificial grammar learning

Zuidema, W., French, R. M., Alhama, R. G., Ellis, K., O'Donnell, T., Sainburgh, T., et al. (in press). Five ways in which computational modeling can help advance cognitive science: Lessons from artificial grammar learning. Topics in Cognitive Science.

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Basisdaten

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Genre: Zeitschriftenartikel

Externe Referenzen

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Urheber

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 Urheber:
Zuidema, Willem, Autor
French, Robert M., Autor
Alhama, Raquel G.1, Autor           
Ellis, Kevin, Autor
O'Donnell, Tim, Autor
Sainburgh, Tim, Autor
Gentner, Tim, Autor
Affiliations:
1Language Development Department, MPI for Psycholinguistics, Max Planck Society, ou_2340691              

Inhalt

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Details

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Sprache(n): eng - English
 Datum: 2019-08
 Publikationsstatus: Angenommen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: Expertenbegutachtung
 Identifikatoren: -
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

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Entscheidung

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Projektinformation

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Quelle 1

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Titel: Topics in Cognitive Science
  Andere : Top Cogn Sci
Genre der Quelle: Zeitschrift
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: Oxford [u.a.] : Wiley-Blackwell
Seiten: - Band / Heft: - Artikelnummer: - Start- / Endseite: - Identifikator: ISSN: 1756-8757
CoNE: https://pure.mpg.de/cone/journals/resource/1756-8757