English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Die Bedeutung von Kontextfaktoren bei der Wahrnehmung von Studiengängen: Eine Untersuchung an allgemein bildenden und beruflichen Gymnasien in Baden-Württemberg

Schepers, A. (2004). Die Bedeutung von Kontextfaktoren bei der Wahrnehmung von Studiengängen: Eine Untersuchung an allgemein bildenden und beruflichen Gymnasien in Baden-Württemberg. Diploma Thesis, Humboldt-Universität zu Berlin.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Schepers, Astrid1, Author           
Trautwein, Ulrich1, Advisor           
Nagy, Gabriel1, Advisor           
Sydow, Hubert, Referee
Baumert, Jürgen1, 2, Referee           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2004-03-08
 Publication Status: Accepted / In Press
 Pages: 126 p.
 Publishing info: Humboldt-Universität zu Berlin
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 213874
Other: alg:az0400995
 Degree: Diploma

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source

show