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  The impact of instructional quality on student cognitive motivational development - Results of the "Munich Study"

Helmke, A., & Weinert, F. E. (1989). The impact of instructional quality on student cognitive motivational development - Results of the "Munich Study". Paidagogike Episteme, 1, 132-141.

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Externe Referenzen

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Urheber

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 Urheber:
Helmke, Andreas1, Autor           
Weinert, Franz Emanuel1, Autor           
Affiliations:
1MPI for Psychological Research (Munich, -2003), The Prior Institutes, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634573              

Inhalt

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Schlagwörter: -
 Zusammenfassung:

Details

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Sprache(n): eng - English
 Datum: 1989
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: eDoc: 393857
Anderer: P3890
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

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Entscheidung

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Projektinformation

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Quelle 1

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Titel: Paidagogike Episteme
Genre der Quelle: Zeitschrift
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: -
Seiten: - Band / Heft: 1 Artikelnummer: - Start- / Endseite: 132 - 141 Identifikator: -