English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Kontextbedingungen und Verständigungsprozesse im Geometrieunterricht: Eine Fallstudie

Klieme, E., & Thußbas, C. (2001). Kontextbedingungen und Verständigungsprozesse im Geometrieunterricht: Eine Fallstudie. In S. v. Aufschnaiter, & M. Welzel (Eds.), Nutzung von Videodaten zur Untersuchung von Lehr-Lernprozessen (pp. 41-59). Münster: Waxmann.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Klieme, Eckhard1, 2, Author           
Thußbas, Claudia2, Author           
Affiliations:
1Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              
2Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s):
 Dates: 2001
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 176138
Other: 44051
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Nutzung von Videodaten zur Untersuchung von Lehr-Lernprozessen
Source Genre: Book
 Creator(s):
Aufschnaiter, S. von, Editor
Welzel, M., Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Münster : Waxmann
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 41 - 59 Identifier: -