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  Children with specific language impairment: The role of prosodic processes in explaining difficulties in processing syntactic information

Sabisch, B., Hahne, A., Glass, E., von Suchodoletz, W., & Friederici, A. D. (2009). Children with specific language impairment: The role of prosodic processes in explaining difficulties in processing syntactic information. Brain Research, 1261, 37-44. doi:10.1016/j.brainres.2009.01.012.

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Urheber

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 Urheber:
Sabisch, Beate1, 2, Autor           
Hahne, Anja1, Autor           
Glass, Elisabeth2, Autor
von Suchodoletz, Waldemar2, Autor
Friederici, Angela D.1, Autor           
Affiliations:
1Department Neuropsychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634551              
2Institute for Child- and Adolescent Psychiatry and Psychotherapy, Ludwig-Maximilians-University, Munich, Germany, ou_persistent22              

Inhalt

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Details

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Sprache(n): eng - English
 Datum: 2009-03-19
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: eDoc: 458422
Anderer: P9994
DOI: 10.1016/j.brainres.2009.01.012
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

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Entscheidung

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Projektinformation

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Quelle 1

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Titel: Brain Research
  Andere : Brain Res.
Genre der Quelle: Zeitschrift
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: Amsterdam : Elsevier
Seiten: - Band / Heft: 1261 Artikelnummer: - Start- / Endseite: 37 - 44 Identifikator: ISSN: 0006-8993
CoNE: https://pure.mpg.de/cone/journals/resource/954926250616