Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

 
 
DownloadE-Mail
  Music lessons and cognitive abilities in children: How far transfer could be possible

Degé, F. (2021). Music lessons and cognitive abilities in children: How far transfer could be possible. Frontiers in Psychology, 11: 557807. doi:10.3389/fpsyg.2020.557807.

Item is

Basisdaten

einblenden: ausblenden:
Genre: Zeitschriftenartikel

Dateien

einblenden: Dateien
ausblenden: Dateien
:
mus-21-deg-01-music.pdf (Verlagsversion), 179KB
Name:
mus-21-deg-01-music.pdf
Beschreibung:
OA
OA-Status:
Gold
Sichtbarkeit:
Öffentlich
MIME-Typ / Prüfsumme:
application/pdf / [MD5]
Technische Metadaten:
Copyright Datum:
2021
Copyright Info:
© 2021 Degé. This is an open-access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License (CC BY). The use, distribution or reproduction in other forums is permitted, provided the original author(s) and the copyright owner(s) are credited and that the original publication in this journal is cited, in accordance with accepted academic practice. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Degé, Franziska1, Autor           
Affiliations:
1Department of Music, Max Planck Institute for Empirical Aesthetics, Max Planck Society, ou_2421696              

Inhalt

einblenden:
ausblenden:
Schlagwörter: music lessons, music training, children, transfer, cognitive abilities
 Zusammenfassung: -

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n): eng - English
 Datum: 2020-04-302020-11-272021-01-08
 Publikationsstatus: Online veröffentlicht
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: Expertenbegutachtung
 Identifikatoren: DOI: 10.3389/fpsyg.2020.557807
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle 1

einblenden:
ausblenden:
Titel: Frontiers in Psychology
  Kurztitel : Front Psychol
Genre der Quelle: Zeitschrift
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: Pully, Switzerland : Frontiers Research Foundation
Seiten: - Band / Heft: 11 Artikelnummer: 557807 Start- / Endseite: - Identifikator: ISSN: 1664-1078
CoNE: https://pure.mpg.de/cone/journals/resource/1664-1078