English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Die Übergangsempfehlung von der Grundschule auf die weiterführende Schule im Erleben der Lehrkräfte

McElvany, N. (2009). Die Übergangsempfehlung von der Grundschule auf die weiterführende Schule im Erleben der Lehrkräfte. Unterrichtswissenschaft, 37(4), 311-329.

Item is

Basic

show hide
Genre: Journal Article
Alternative Title : Teachers' perspectives on the tracking recommendations issued at the end of elementary schooling

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
McElvany, Nele1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2009
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 479659
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Unterrichtswissenschaft
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 37 (4) Sequence Number: - Start / End Page: 311 - 329 Identifier: -