Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

 
 
DownloadE-Mail
  Schooling and the development of achievement differences

Helmke, A., & Weinert, F. E. (1999). Schooling and the development of achievement differences. In F. E. Weinert, & W. Schneider (Eds.), Individual development from 3 to 12: Findings from the Munich Longitudinal Study (pp. 176-192). New York, NY: Cambridge University Press.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Helmke, Andreas1, Autor           
Weinert, Franz Emanuel1, Autor           
Affiliations:
1MPI for Psychological Research (Munich, -2003), The Prior Institutes, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634573              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n): eng - English
 Datum: 1999
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: eDoc: 393853
Anderer: P3894
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle 1

einblenden:
ausblenden:
Titel: Individual development from 3 to 12: Findings from the Munich Longitudinal Study
Genre der Quelle: Buch
 Urheber:
Weinert, Franz Emanuel1, Herausgeber           
Schneider, Wolfgang2, Herausgeber           
Affiliations:
1 MPI for Psychological Research (Munich, -2003), The Prior Institutes, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society
2 External Organizations, ou_persistent22            
Ort, Verlag, Ausgabe: New York, NY : Cambridge University Press
Seiten: - Band / Heft: - Artikelnummer: - Start- / Endseite: 176 - 192 Identifikator: -