English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Zur Bedeutung innerer und äußerer Differenzierung für den Bildungsverlauf - eine vergleichende Längsschnittanalyse zum Hochschulübergang

Cortina, K. S., Alfeld, C., Köller, O., Baumert, J., & Eccles, J. S. (2006). Zur Bedeutung innerer und äußerer Differenzierung für den Bildungsverlauf - eine vergleichende Längsschnittanalyse zum Hochschulübergang. In Ittel, A., Stecher, L., Merkens, H., et al. (Eds.), Jahrbuch Jugendforschung (pp. 15-32). Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Cortina, Kai S.1, Author           
Alfeld, Corinne1, Author           
Köller, Olaf1, Author           
Baumert, Jürgen2, 3, Author           
Eccles, Jacquelynne S., Author
Affiliations:
1External Organizations, ou_persistent22              
2Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
3Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2006
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 302840
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Jahrbuch Jugendforschung
Source Genre: Multi-Volume
 Creator(s):
Ittel, Editor
A., Editor
Stecher, Editor
L., Editor
Merkens, Editor
H., Editor
Zinnecker, Editor
J., Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften
Pages: - Volume / Issue: 6 Sequence Number: - Start / End Page: 15 - 32 Identifier: -