Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

DATENSATZ AKTIONENEXPORT
  Cognitive profiles in Portuguese children with dyslexia

Araújo, S., Faísca, L., Petersson, K. M., & Reis, A. (2009). Cognitive profiles in Portuguese children with dyslexia. In Abstracts presented at the International Neuropsychological Society, Finnish Neuropsychological Society, Joint Mid-Year Meeting July 29-August 1, 2009. Helsinki, Finland & Tallinn, Estonia (pp. 23). Retrieved from http://www.neuropsykologia.fi/ins2009/INS_MY09_Abstract.pdf.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Araújo, S.1, Autor
Faísca, L.1, Autor
Petersson, Karl Magnus1, 2, 3, 4, Autor           
Reis, A.1, 3, Autor
Affiliations:
1Grupo de Investigação em Neurociências Cognitivas, Departamento de Psicologia, Faculdade de Ciências Humanas e Sociais, Universidade do Algarve
2Neurobiology of Language Group, MPI for Psycholinguistics, Max Planck Society, ou_102880              
3Cognitive Neurophysiology Research Group, Stockholm Brain Institute, Karolinska Institute, Stockholm, Sweden
4Centre for Cognitive Neuroimaging, Donders Institute for Brain, Cognition and Behavior, External Organizations, ou_63283              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n):
 Datum: 20092009
 Publikationsstatus: Online veröffentlicht
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:
ausblenden:
Titel: International Neuropsychological Society Meeting (INS)
Veranstaltungsort: Helsinki, Finland
Start-/Enddatum: 2009-07-29 - 2009-08-01

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle 1

einblenden:
ausblenden:
Titel: Abstracts presented at the International Neuropsychological Society, Finnish Neuropsychological Society, Joint Mid-Year Meeting July 29-August 1, 2009. Helsinki, Finland & Tallinn, Estonia
Genre der Quelle: Konferenzband
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: -
Seiten: - Band / Heft: - Artikelnummer: - Start- / Endseite: 23 Identifikator: -