Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

 
 
DownloadE-Mail
  Introducing ECOLE: A language - music bridging paradigm to study the role of Expectancy and Context in social LEarning

Verga, L., & Kotz, S. A. (2012). Introducing ECOLE: A language - music bridging paradigm to study the role of Expectancy and Context in social LEarning. Poster presented at Joint Conference 12th International Conference on Music Perception and Cognition (ICMPC) 8th Triennial Conference of the European Society for the Cognitive Sciences of Music (ESCOM), Thessaloniki, Greece.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Verga, Laura1, Autor           
Kotz, Sonja A.1, Autor           
Affiliations:
1Department Neuropsychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634551              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n):
 Datum: 2012-07-20
 Publikationsstatus: Keine Angabe
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: -
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:
ausblenden:
Titel: Joint Conference 12th International Conference on Music Perception and Cognition (ICMPC) 8th Triennial Conference of the European Society for the Cognitive Sciences of Music (ESCOM)
Veranstaltungsort: Thessaloniki, Greece
Start-/Enddatum: 2012-07-23 - 2012-07-28

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle

einblenden: