Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

DATENSATZ AKTIONENEXPORT
  Individual differences in second language learning: Introduction

Roberts, L., & Meyer, A. S. (2012). Individual differences in second language learning: Introduction. Language Learning, 62(Supplement S2), 1-4. doi:10.1111/j.1467-9922.2012.00703.x.

Item is

Dateien

einblenden: Dateien
ausblenden: Dateien
:
Roberts_Meyer_Lang_Learning_2012.pdf (Verlagsversion), 456KB
Name:
Roberts_Meyer_Lang_Learning_2012.pdf
Beschreibung:
-
OA-Status:
Sichtbarkeit:
Öffentlich
MIME-Typ / Prüfsumme:
application/pdf / [MD5]
Technische Metadaten:
Copyright Datum:
-
Copyright Info:
-
Lizenz:
-

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Roberts, Leah1, 2, Autor           
Meyer, Antje S.3, Autor           
Affiliations:
1University of York, ou_persistent22              
2Language Acquisition Department, MPI for Psycholinguistics, Max Planck Society, ou_792546              
3Psychology of Language Department, MPI for Psycholinguistics, Max Planck Society, ou_792545              

Inhalt

einblenden:
ausblenden:
Schlagwörter: -
 Zusammenfassung: First paragraph: The topic of the workshop from which this volume comes, “Individual Differences in Second Language Learning,” is timely and important for both practical and theoretical reasons. The practical reasons are obvious: While many people have some knowledge of a second or further language, there is enormous variability in how well they know these languages. Much of this variability is, of course, likely to be due to differences in the time spent studying or being immersed in the language, but even in similar learning environments learners differ greatly in how quickly they pick up a language and in their ultimate level of proficiency.

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n): eng - English
 Datum: 20122012
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: Expertenbegutachtung
 Identifikatoren: DOI: 10.1111/j.1467-9922.2012.00703.x
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle 1

einblenden:
ausblenden:
Titel: Language Learning
Genre der Quelle: Zeitschrift
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: Ann Arbor, MI : Blackwell Publishing Limited
Seiten: - Band / Heft: 62 (Supplement S2) Artikelnummer: - Start- / Endseite: 1 - 4 Identifikator: ISSN: 0023-8333
CoNE: https://pure.mpg.de/cone/journals/resource/954925420071