Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

 
 
DownloadE-Mail
  German children's productivity with simple transitive and complement-clause constructions: Testing the effects of frequency and diversity

Brandt, S., Verhagen, A., Lieven, E., & Tomasello, M. (2011). German children's productivity with simple transitive and complement-clause constructions: Testing the effects of frequency and diversity. Cognitive Linguistics, 22(2), 325-357. doi:10.1515/COGL.2011.013.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Brandt, Silke1, Autor           
Verhagen, Arie, Autor
Lieven, Elena1, Autor           
Tomasello, Michael1, Autor           
Affiliations:
1Department of Developmental and Comparative Psychology, Max Planck Institute for Evolutionary Anthropology, Max Planck Society, ou_1497671              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n): eng - English
 Datum: 2011
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: eDoc: 571986
DOI: 10.1515/COGL.2011.013
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle 1

einblenden:
ausblenden:
Titel: Cognitive Linguistics
Genre der Quelle: Zeitschrift
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: -
Seiten: - Band / Heft: 22 (2) Artikelnummer: - Start- / Endseite: 325 - 357 Identifikator: -