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  The acquisition of auxiliaries BE and HAVE: an elicitation study

Theakston, A. L., & Lieven, E. (2005). The acquisition of auxiliaries BE and HAVE: an elicitation study. Journal of Child Language, 32(3), 587-616. doi:10.1017/S0305000905006872.

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Externe Referenzen

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Urheber

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 Urheber:
Theakston, Anna L., Autor
Lieven, Elena1, Autor           
Affiliations:
1Department of Developmental and Comparative Psychology, Max Planck Institute for Evolutionary Anthropology, Max Planck Society, ou_1497671              

Inhalt

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Schlagwörter: Language impairment ; Present perfect ; English ; Children ; Questions ; Inflection ; Inversion ; Account ; Verbs.
 Zusammenfassung: -

Details

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Sprache(n): eng - English
 Datum: 2005-08
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: Expertenbegutachtung
 Identifikatoren: eDoc: 251504
DOI: 10.1017/S0305000905006872
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

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Entscheidung

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Projektinformation

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Quelle 1

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Titel: Journal of Child Language
  Andere : J. Child Lang.
Genre der Quelle: Zeitschrift
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: London : Cambridge University Press.
Seiten: - Band / Heft: 32 (3) Artikelnummer: - Start- / Endseite: 587 - 616 Identifikator: ISSN: 0305-0009
CoNE: https://pure.mpg.de/cone/journals/resource/954925341743