Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

DATENSATZ AKTIONENEXPORT
  Large Margin Methods for Label Sequence Learning

Altun, Y., & Hofmann, T. (2003). Large Margin Methods for Label Sequence Learning. In 8th European Conference on Speech Communication and Technology (EUROSPEECH 2003) (pp. 993-996). Bonn, Germany: International Speech Communication Association.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:
ausblenden:
Beschreibung:
-
OA-Status:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Altun, Y1, Autor           
Hofmann, T1, Autor           
Affiliations:
1External Organizations, ou_persistent22              

Inhalt

einblenden:
ausblenden:
Schlagwörter: -
 Zusammenfassung: Label sequence learning is the problem of inferring a state sequence from an observation sequence, where the state sequence may encode a labeling, annotation or segmentation of the sequence. In this paper we give an overview of discriminative methods developed for this problem. Special emphasis is put on large margin methods by generalizing multiclass Support Vector Machines and AdaBoost to the case of label sequences. An experimental evaluation demonstrates the advantages over classical approaches like Hidden Markov Models and the competitiveness with methods like Conditional Random Fields.

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n):
 Datum: 2003-09
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: BibTex Citekey: AltunH2003
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:
ausblenden:
Titel: 8th European Conference on Speech Communication and Technology (EUROSPEECH 2003)
Veranstaltungsort: Genf, Switzerland
Start-/Enddatum: 2003-09-01 - 2003-09-04

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle 1

einblenden:
ausblenden:
Titel: 8th European Conference on Speech Communication and Technology (EUROSPEECH 2003)
Genre der Quelle: Konferenzband
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: Bonn, Germany : International Speech Communication Association
Seiten: - Band / Heft: - Artikelnummer: - Start- / Endseite: 993 - 996 Identifikator: -