Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

 
 
DownloadE-Mail
  Familiar verbs are not always easier than novel verbs : How german pre-school children comprehend active and passive sentences

Dittmar, M., Abbot-Smith, K., Lieven, E. V. M., & Tomasello, M. (2014). Familiar verbs are not always easier than novel verbs: How german pre-school children comprehend active and passive sentences. Cognitive Science, 38(1), 128-151. doi:10.1111/cogs.12066.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Dittmar, Miriam, Autor
Abbot-Smith, Kirsten, Autor
Lieven, Elena V. M.1, Autor           
Tomasello, Michael1, Autor           
Affiliations:
1Department of Developmental and Comparative Psychology, Max Planck Institute for Evolutionary Anthropology, Max Planck Society, ou_1497671              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n): eng - English
 Datum: 2013-07-292014
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: Expertenbegutachtung
 Identifikatoren: DOI: 10.1111/cogs.12066
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle 1

einblenden:
ausblenden:
Titel: Cognitive Science
Genre der Quelle: Zeitschrift
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: Hoboken, NJ : Wiley
Seiten: 24 Band / Heft: 38 (1) Artikelnummer: - Start- / Endseite: 128 - 151 Identifikator: ISSN: 1551-6709