English
 
User Manual Privacy Policy Disclaimer Contact us
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Rebellische Väter, versklavte Kinder: Der Aufstand der Morisken von Granada (1568-1570) in der juristisch-theologischen Diskussion der Schule von Salamanca

Birr, C. (2013). Rebellische Väter, versklavte Kinder: Der Aufstand der Morisken von Granada (1568-1570) in der juristisch-theologischen Diskussion der Schule von Salamanca. In K. Härter, & A. De Benedictis (Eds.), Revolten und politische Verbrechen zwischen dem 12. und 19. Jahrhundert. Rechtliche Reaktionen und juristisch-politische Diskurse (pp. 281-317). Frankfurt am Main: Vittorio Klostermann.

Item is

Basic

show hide
Item Permalink: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0014-A890-0 Version Permalink: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-002C-5595-F
Genre: Contribution to Collected Edition

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Birr, Christiane1, Author              
Affiliations:
1MPI for European Legal History, Max Planck Society, ou_900545              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2013
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Method: -
 Identifiers: -
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Revolten und politische Verbrechen zwischen dem 12. und 19. Jahrhundert. Rechtliche Reaktionen und juristisch-politische Diskurse
Source Genre: Collected Edition
 Creator(s):
Härter, Karl1, Editor            
De Benedictis, Angela2, Editor            
Affiliations:
1 MPI for European Legal History, Max Planck Society, ou_900545            
2 External Organizations, ou_persistent22            
Publ. Info: Frankfurt am Main : Vittorio Klostermann
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 281 - 317 Identifier: -

Source 2

show
hide
Title: Studien zur europäischen Rechtsgeschichte
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 285 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -