Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

 
 
DownloadE-Mail
  Gaining mismatch negativity! Improving auditory phoneme discrimination by literacy training – A pre-post event-related potential study

Schaadt, G., Pannekamp, A., & van der Meer, E. (2014). Gaining mismatch negativity! Improving auditory phoneme discrimination by literacy training – A pre-post event-related potential study. International Journal of School and Cognitive Psychology, 1: 101. doi:10.4172/1234-3425.1000101.

Item is

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Schaadt, Gesa1, Autor           
Pannekamp, Ann1, Autor
van der Meer, Elke1, Autor
Affiliations:
1Department of Psychology, Humboldt-Universität zu Berlin, Germany, ou_persistent22              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n):
 Datum: 2014
 Publikationsstatus: Online veröffentlicht
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: DOI: 10.4172/1234-3425.1000101
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle 1

einblenden:
ausblenden:
Titel: International Journal of School and Cognitive Psychology
Genre der Quelle: Zeitschrift
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: OMICS Publ. Group
Seiten: - Band / Heft: 1 Artikelnummer: 101 Start- / Endseite: - Identifikator: ISSN: 1234-3425