English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Die Bedeutung des pädagogisch-psychologischen Wissens von angehenden Lehrkräften für die Unterrichtsqualität

Voss, T., Kunter, M., Seiz, J., Hoehne, V., & Baumert, J. (2014). Die Bedeutung des pädagogisch-psychologischen Wissens von angehenden Lehrkräften für die Unterrichtsqualität. Zeitschrift für Pädagogik, 60(2), 184-201.

Item is

Files

show Files
hide Files
:
JB_Bedeutung_2014.pdf (Any fulltext), 1MB
 
File Permalink:
-
Name:
JB_Bedeutung_2014.pdf
Description:
-
Visibility:
Restricted (Max Planck Institute for Human Development, MBBF; )
MIME-Type / Checksum:
application/pdf
Technical Metadata:
Copyright Date:
-
Copyright Info:
-
License:
-

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Voss, Thamar1, Author              
Kunter, Mareike1, Author              
Seiz, Johanna1, Author              
Hoehne, Verena, Author
Baumert, Jürgen2, Author              
Affiliations:
1External Organizations, ou_persistent22              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, Lentzeallee 94, D-14195 Berlin, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2014
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: Peer
 Identifiers: eDoc: 692277
Other: alg:id10005360
Other: WOS:000332814800002
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Zeitschrift für Pädagogik
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 60 (2) Sequence Number: - Start / End Page: 184 - 201 Identifier: -