English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Wenn fehlinformierte Patienten versuchen, informierte Gesundheitsentscheidungen zu treffen

Gaissmaier, W., & Gigerenzer, G. (2013). Wenn fehlinformierte Patienten versuchen, informierte Gesundheitsentscheidungen zu treffen. In G. Gigerenzer, & J. A. Muir Gray (Eds.), Bessere Ärzte, bessere Patienten, bessere Medizin: Aufbruch in ein transparentes Gesundheitswesen (pp. 29-44). Berlin: Medizinisch Wissenschaftliche Verlagsgesellschaft.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Gaissmaier, Wolfgang1, 2, Author           
Gigerenzer, Gerd1, 2, Author                 
Affiliations:
1Center for Adaptive Behavior and Cognition, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074285              
2Harding Center for Risk Literacy, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074291              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2013
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 634463
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Bessere Ärzte, bessere Patienten, bessere Medizin: Aufbruch in ein transparentes Gesundheitswesen
Source Genre: Book
 Creator(s):
Gigerenzer, Gerd1, 2, Editor                 
Muir Gray, John Armstrong, Editor
Affiliations:
1 Center for Adaptive Behavior and Cognition, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074285            
2 Harding Center for Risk Literacy, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074291            
Publ. Info: Berlin : Medizinisch Wissenschaftliche Verlagsgesellschaft
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 29 - 44 Identifier: ISBN: 978-3-941468-82-5

Source 2

show
hide
Title: Strüngmann Forum Reports
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -