English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Die Bedeutung der Lerngelegenheiten im Lehramtsstudium und deren individuelle Nutzung für den Aufbau des bildungswissenschaftlichen Wissens

Kunina-Habenicht, O., Schulze-Stocker, F., Kunter, M., Baumert, J., Leutner, D., Förster, D., et al. (2013). Die Bedeutung der Lerngelegenheiten im Lehramtsstudium und deren individuelle Nutzung für den Aufbau des bildungswissenschaftlichen Wissens. Zeitschrift für Pädagogik, 59(1), 1-23.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Kunina-Habenicht, Olga1, Author              
Schulze-Stocker, Franziska, Author
Kunter, Mareike1, Author              
Baumert, Jürgen2, Author              
Leutner, Detlev, Author
Förster, Doris, Author
Lohse-Bossenz, Hendrik, Author
Terhart, Ewald, Author
Affiliations:
1External Organizations, ou_persistent22              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2013
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: Peer
 Identifiers: eDoc: 636156
Other: alg:id10000429
Other: WOS:000314620000001
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Zeitschrift für Pädagogik
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 59 (1) Sequence Number: - Start / End Page: 1 - 23 Identifier: -