English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Emotionen, Geschichte und historisches Lernen: Geschichtsdidaktische und geschichtskulturelle Perspektiven

Brauer, J., & Lücke, M. (Eds.). (2013). Emotionen, Geschichte und historisches Lernen: Geschichtsdidaktische und geschichtskulturelle Perspektiven. Göttingen: V&R unipress.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Brauer, Juliane1, Editor              
Lücke, Martin, Editor
Affiliations:
1Center for the History of Emotions, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074290              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2013
 Publication Status: Published in print
 Pages: 305
 Publishing info: Göttingen : V&R unipress
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 668094
ISBN: 978-384-71006-4-5
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Eckert: Die Schriftenreihe. Studien des Georg-Eckert-Instituts zur Internationalen Bildungsmedienforschung
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 133 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -