English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Der Übergang in die Sekundarstufe I: Leistungsbeurteilung, Bildungsaspiration und rechtlicher Kontext bei Kindern mit Migrationshintergrund

Gresch, C. (2012). Der Übergang in die Sekundarstufe I: Leistungsbeurteilung, Bildungsaspiration und rechtlicher Kontext bei Kindern mit Migrationshintergrund. Wiesbaden: Springer VS.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Gresch, Cornelia1, 2, Author              
Affiliations:
1Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, Lentzeallee 94, D-14195 Berlin, DE, ou_2074284              
2International Max Planck Research School on the Life Course (LIFE), Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, Lentzeallee 94, D-14195 Berlin, DE, ou_2074292              

Content

show
hide
Free keywords: -
 Abstract: Author's comment: Zugleich: Berlin, Humboldt-Universität, Dissertation, 2011

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2012
 Publication Status: Published in print
 Pages: 234 p.
 Publishing info: Wiesbaden : Springer VS
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 605726
ISBN: 978-3-531-18659-7
Other: alg:id10004442
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source

show