English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Welche bildungswissenschaftlichen Inhalte sind wichtig in der Lehrerbildung? Ergebnisse einer Delphi-Studie

Kunina-Habenicht, O., Lohse-Bossenz, H., Kunter, M., Dicke, T., Förster, D., Gößling, J., et al. (2012). Welche bildungswissenschaftlichen Inhalte sind wichtig in der Lehrerbildung? Ergebnisse einer Delphi-Studie. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 15(4), 649-682. doi:10.1007/s11618-012-0324-6.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Kunina-Habenicht, Olga1, Author              
Lohse-Bossenz, Hendrik, Author
Kunter, Mareike1, Author              
Dicke, Theresa, Author
Förster, Doris, Author
Gößling, Jill, Author
Schulze-Stocker, Franziska, Author
Schmeck, Annett, Author
Baumert, Jürgen2, Author              
Leutner, Detlev, Author
Terhart, Ewald, Author
Affiliations:
1External Organizations, ou_persistent22              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2012
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: Peer
 Identifiers: eDoc: 630772
DOI: 10.1007/s11618-012-0324-6
Other: alg:id10004529
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 15 (4) Sequence Number: - Start / End Page: 649 - 682 Identifier: -