English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Kulturelle Überzeugungen und professionelle Kompetenz von Lehrenden im Umgang mit kultureller Heterogenität im Klassenzimmer

Hachfeld, A. (2012). Kulturelle Überzeugungen und professionelle Kompetenz von Lehrenden im Umgang mit kultureller Heterogenität im Klassenzimmer. PhD Thesis, Freie Universität Berlin.

Item is

Files

show Files

Locators

show
hide
Description:
-
OA-Status:

Creators

show
hide
 Creators:
Hachfeld, Axinja1, Author           
Hannover, Bettina, Referee
Baumert, Jürgen1, Referee           
Affiliations:
1Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): eng - English
 Dates: 2012
 Publication Status: Accepted / In Press
 Pages: 216
 Publishing info: Freie Universität Berlin
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 676660
URN: http://www.diss.fu-berlin.de/diss/receive/FUDISS_thesis_000000048892
 Degree: PhD

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source

show