English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Soziale Unterstützung beim Berufseinstieg ins Lehramt: Eine empirische Untersuchung zur Bedeutung von Mentoren und Mitreferendaren

Richter, D., Kunter, M., Lüdtke, O., Klusmann, U., & Baumert, J. (2011). Soziale Unterstützung beim Berufseinstieg ins Lehramt: Eine empirische Untersuchung zur Bedeutung von Mentoren und Mitreferendaren. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 14(1), 35-59. doi:10.1007/s11618-011-0173-8.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Richter, Dirk1, Author           
Kunter, Mareike1, Author           
Lüdtke, Oliver1, Author           
Klusmann, Uta1, Author           
Baumert, Jürgen2, Author                 
Affiliations:
1External Organizations, ou_persistent22              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2011
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: Peer
 Identifiers: eDoc: 569811
DOI: 10.1007/s11618-011-0173-8
Other: alg:id10004117
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 14 (1) Sequence Number: - Start / End Page: 35 - 59 Identifier: -