English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Die Förderung erster Kompetenzen für den Umgang mit Risiken bereits in der Grundschule: Ein Projekt von RIKO-STAT und dem Harding Center

Latten, S., Martignon, L., Monti, M., & Multmeier, J. (2011). Die Förderung erster Kompetenzen für den Umgang mit Risiken bereits in der Grundschule: Ein Projekt von RIKO-STAT und dem Harding Center. Stochastik in der Schule, 31(1), 17-25.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Latten, Stephan, Author
Martignon, Laura1, Author              
Monti, Marco1, Author              
Multmeier, Jan1, 2, Author              
Affiliations:
1Center for Adaptive Behavior and Cognition, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074285              
2Harding Center for Risk Literacy, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074291              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2011
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: Peer
 Identifiers: eDoc: 571157
Other: alg:id10004154
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Stochastik in der Schule
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 31 (1) Sequence Number: - Start / End Page: 17 - 25 Identifier: -