English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Vom Vorteil des Nichtwissens bei (Konsum)entscheidungen

Marewski, J. N. (2011). Vom Vorteil des Nichtwissens bei (Konsum)entscheidungen. In AID-Infodienst, Ernährung, Landwirtschaft, Verbraucherschutz (Ed.), Mehr als wir verdauen können! Strategien zum Umgang mit der Informationsflut (pp. 55-68). Bonn: AID.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Marewski, Julian N.1, Author           
Affiliations:
1Center for Adaptive Behavior and Cognition, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074285              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2011
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 670796
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Mehr als wir verdauen können! Strategien zum Umgang mit der Informationsflut
Source Genre: Book
 Creator(s):
AID-Infodienst, Ernährung, Landwirtschaft, Verbraucherschutz, Editor              
Affiliations:
-
Publ. Info: Bonn : AID
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 55 - 68 Identifier: ISBN: 978-3-8308-0972-2