English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Der Übergang von der Grundschule in die weiterführende Schule - Leistungsgerechtigkeit und regionale, soziale und ethnisch-kulturelle Disparitäten

Maaz, K., Baumert, J., Gresch, C., & McElvany, N. (Eds.). (2010). Der Übergang von der Grundschule in die weiterführende Schule - Leistungsgerechtigkeit und regionale, soziale und ethnisch-kulturelle Disparitäten. Bonn: BMBF.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Maaz, Kai1, Editor              
Baumert, Jürgen1, 2, Editor              
Gresch, Cornelia1, Editor              
McElvany, Nele1, Editor              
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2010
 Publication Status: Published in print
 Pages: 429
 Publishing info: Bonn : BMBF
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 476609
ISBN: 978-3-88135-333-5
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Bildungsforschung
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 34 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -