English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Schulbiografien, familiärer Hintergrund und kognitive Eingangsvoraussetzungen im Kohortenvergleich

Becker, M., Maaz, K., & Neumann, M. (2010). Schulbiografien, familiärer Hintergrund und kognitive Eingangsvoraussetzungen im Kohortenvergleich. In U. Trautwein, M. Neumann, G. Nagy, O. Lüdtke, & K. Maaz (Eds.), Schulleistungen von Abiturienten: Die neu geordnete gymnasiale Oberstufe auf dem Prüfstand (pp. 127-146). Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Becker, Michael1, Author           
Maaz, Kai1, Author           
Neumann, Marko1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2010
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 479405
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Schulleistungen von Abiturienten : Die neu geordnete gymnasiale Oberstufe auf dem Prüfstand
Source Genre: Book
 Creator(s):
Trautwein, Ulrich1, Editor           
Neumann, Marko1, Editor           
Nagy, Gabriel1, Editor           
Lüdtke, Oliver1, Editor           
Maaz, Kai1, Editor           
Affiliations:
1 Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287            
Publ. Info: Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 127 - 146 Identifier: ISBN: 978-3-531-17586-7