English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Generelles pädagogisch-psychologisches Wissen und lerntheoretische Überzeugungen von Lehrkräften als Aspekte der Lehrerkompetenz

Voss, T. (2010). Generelles pädagogisch-psychologisches Wissen und lerntheoretische Überzeugungen von Lehrkräften als Aspekte der Lehrerkompetenz. Berlin: Max-Planck-Institut für Bildungsforschung.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Voss, Thamar1, Author              
Kunter, Mareike1, Advisor              
Baumert, Jürgen1, 2, Advisor              
Hannover, Bettina, Referee
Baumert, Jürgen1, 2, Referee              
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show
hide
Free keywords: -
 Abstract: Author's comment: Zugl.: Berlin, Freie Univ., Diss., 2009

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2010
 Publication Status: Published in print
 Pages: 207 p.
 Publishing info: Berlin : Max-Planck-Institut für Bildungsforschung
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 493762
ISBN: 978-3-87985-107-2
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source

show