English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Modellierung von Lehrerkompetenzen: Kommentierung der Projektdarstellungen

Kunter, M. (2010). Modellierung von Lehrerkompetenzen: Kommentierung der Projektdarstellungen. In E. Klieme, D. Leutner, & M. Kenk (Eds.), Kompetenzmodellierung: Zwischenbilanz des DFG-Schwerpunktprogramms und Perspektiven des Forschungsansatzes (pp. 307-312). Weinheim: Beltz.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Kunter, Mareike1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2010
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 531840
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Kompetenzmodellierung: Zwischenbilanz des DFG-Schwerpunktprogramms und Perspektiven des Forschungsansatzes
Source Genre: Book
 Creator(s):
Klieme, Eckhard1, 2, Editor           
Leutner, Detlev, Editor
Kenk, M., Editor
Affiliations:
1 Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284            
2 Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287            
Publ. Info: Weinheim : Beltz
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 307 - 312 Identifier: ISBN: 978-3-407-41157-0

Source 2

show
hide
Title: Zeitschrift für Pädagogik: Beiheft
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 56 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -