English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Soziale Dynamik im Klassenzimmer: Person- und Kontextperspektiven auf Dominanz und Affiliation in der Adoleszenz

Jonkmann, K. (2010). Soziale Dynamik im Klassenzimmer: Person- und Kontextperspektiven auf Dominanz und Affiliation in der Adoleszenz. Berlin: Max-Planck-Institut für Bildungsforschung.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Jonkmann, Kathrin1, 2, Author           
Trautwein, Ulrich1, Advisor           
Lüdtke, Oliver1, Advisor           
Hannover, Bettina, Referee
Baumert, Jürgen1, Referee           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2International Max Planck Research School on the Life Course (LIFE), Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, Lentzeallee 94, D-14195 Berlin, DE, ou_2074292              

Content

show
hide
Free keywords: -
 Abstract: Author's comment: Zugl.: Berlin, Freie Universität, Dissertation, 2009

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2010
 Publication Status: Published in print
 Pages: 185 p.
 Publishing info: Berlin : Max-Planck-Institut für Bildungsforschung
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 532752
ISBN: 978-3-87985-105-8
Other: alg:az1001451
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source

show