English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Frühübergang in ein grundständiges Gymnasium: Übergang in ein privilegiertes Entwicklungsmilieu? Ein Vergleich von Regressionsanalyse und Propensity Score Matching

Baumert, J., Becker, M., Neumann, M., & Nikolova, R. (2009). Frühübergang in ein grundständiges Gymnasium: Übergang in ein privilegiertes Entwicklungsmilieu? Ein Vergleich von Regressionsanalyse und Propensity Score Matching. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 12(2), 189-215. doi:10.1007/s11618-009-0072-4.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Baumert, Jürgen1, 2, Author           
Becker, Michael1, Author           
Neumann, Marko1, Author           
Nikolova, Roumiana, Author
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2009
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: Peer
 Identifiers: eDoc: 433294
DOI: 10.1007/s11618-009-0072-4
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 12 (2) Sequence Number: - Start / End Page: 189 - 215 Identifier: -