English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Empfehlungsstatus, Übergangsempfehlung und der Wechsel in die Sekundarstufe I: Bildungsentscheidungen und soziale Ungleichheit

Gresch, C., Baumert, J., & Maaz, K. (2010). Empfehlungsstatus, Übergangsempfehlung und der Wechsel in die Sekundarstufe I: Bildungsentscheidungen und soziale Ungleichheit. In J. Baumert, K. Maaz, & U. Trautwein (Eds.), Bildungsentscheidungen (pp. 230-256). Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Gresch, Cornelia1, Author           
Baumert, Jürgen1, 2, Author                 
Maaz, Kai1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show
hide
Free keywords: -
 Abstract: Author's comment: Erscheinungsjahr des Artikels ist 2009, da im Sonderheft 12/2009 enthalten. Das Sonderheft selbst wird auf Grundlage des Druckdatums mit 2010 zitiert.

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2010
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 443870
Other: WOS:000274214900010
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Bildungsentscheidungen
Source Genre: Book
 Creator(s):
Baumert, Jürgen1, 2, Editor                 
Maaz, Kai1, Editor           
Trautwein, Ulrich1, Editor           
Affiliations:
1 Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287            
2 Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284            
Publ. Info: Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 230 - 256 Identifier: ISBN: 978-3-531-16717-6

Source 2

show
hide
Title: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft: Sonderheft
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 12 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -