English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Generelles pädagogisch-psychologisches Wissen und lerntheoretische Überzeugungen von Lehrkräften als Aspekte der Lehrerkompetenz

Voss, T. (2009). Generelles pädagogisch-psychologisches Wissen und lerntheoretische Überzeugungen von Lehrkräften als Aspekte der Lehrerkompetenz. PhD Thesis, Freie Universität Berlin.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Voss, Thamar1, Author           
Kunter, Mareike1, Advisor           
Baumert, Jürgen1, 2, Advisor                 
Hannover, Bettina, Referee
Baumert, Jürgen1, 2, Referee                 
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2009
 Publication Status: Accepted / In Press
 Pages: 260 p.
 Publishing info: Freie Universität Berlin
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 478108
 Degree: PhD

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source

show