English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Studium nach Plan? Psychosoziale Anpassung und studienrelevantes Erleben und Verhalten beim Übergang in die tertiäre Ausbildung

Zimmer, J. (2009). Studium nach Plan? Psychosoziale Anpassung und studienrelevantes Erleben und Verhalten beim Übergang in die tertiäre Ausbildung. Diploma Thesis, Universität Leipzig.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Zimmer, Johanna, Author
Witruk, Evelin, Referee
Trautwein, Ulrich1, Referee              
Nagy, Gabriel1, Advisor              
Husemann, Nicole1, Advisor              
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2009
 Publication Status: Accepted / In Press
 Pages: -
 Publishing info: Universität Leipzig
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 529467
 Degree: Diploma

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source

show