English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Entwicklung von Lesekompetenz in Abhängigkeit von der Kongruenz zwischen Schulsprache und Familiensprache

Hartmann, R. M. (2009). Entwicklung von Lesekompetenz in Abhängigkeit von der Kongruenz zwischen Schulsprache und Familiensprache. Diploma Thesis, Freie Universität Berlin.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Hartmann, R. M., Author
McElvany, Nele1, Advisor           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2009
 Publication Status: Accepted / In Press
 Pages: -
 Publishing info: Freie Universität Berlin
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 529495
 Degree: Diploma

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source

show