English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Ein handlungstheoretischer Ansatz zur Entwicklung sozio-moralischer Kompetenzen von Kindern und Jugendlichen

Keller, M., & Becker, G. (2008). Ein handlungstheoretischer Ansatz zur Entwicklung sozio-moralischer Kompetenzen von Kindern und Jugendlichen. In T. Malti, & S. Perren (Eds.), Soziale Kompetenz bei Kindern und Jugendlichen: Entwicklungsprozesse und Förderungsmöglichkeiten (pp. 108-125). Stuttgart: Kohlhammer.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Keller, Monika1, Author           
Becker, Günter2, Author           
Affiliations:
1Center for Adaptive Behavior and Cognition, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074285              
2Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2008
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 367175
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Soziale Kompetenz bei Kindern und Jugendlichen: Entwicklungsprozesse und Förderungsmöglichkeiten
Source Genre: Book
 Creator(s):
Malti, Tina1, Editor           
Perren, Sonja, Editor
Affiliations:
1 Center for Adaptive Behavior and Cognition, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074285            
Publ. Info: Stuttgart : Kohlhammer
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 108 - 125 Identifier: -