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  Der Einfluss von "Satisficing" und "Maximizing" auf das Entscheidungsverhalten

Helversen, B. v., & Johnson, T. (2008). Der Einfluss von "Satisficing" und "Maximizing" auf das Entscheidungsverhalten. In W. Sarges, & D. Scheffer (Eds.), Innovative Ansätze für die Eignungsdiagnostik (pp. 265-273). Göttingen: Hogrefe.

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 Creators:
Helversen, Bettina von1, Author              
Johnson, Tim1, Author              
Affiliations:
1Center for Adaptive Behavior and Cognition, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074285              

Content

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Details

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Language(s): eng - English
 Dates: 2008
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 394475
 Degree: -

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Legal Case

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Source 1

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Title: Innovative Ansätze für die Eignungsdiagnostik
Source Genre: Book
 Creator(s):
Sarges, Werner, Editor
Scheffer, David, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Göttingen : Hogrefe
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 265 - 273 Identifier: -