English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Eltern lehren Lesekompetenz: Wie wirksam sind familiäre Leseförderprogramme?

McElvany, N., van Steensel, R. C. M., & Kurvers, J. J. (2008). Eltern lehren Lesekompetenz: Wie wirksam sind familiäre Leseförderprogramme? In B. Hofmann, & R. Valtin (Eds.), Checkpoint Literacy (pp. 122-135). Berlin: Deutsche Gesellschaft für Lesen und Schreiben.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

hide
 Creators:
McElvany, Nele1, Author           
van Steensel, Roel C. M., Author
Kurvers, Jeanne J., Author
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2008
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 396266
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

hide
Title: Checkpoint Literacy
Source Genre: Multi-Volume
 Creator(s):
Hofmann, Bernhard, Editor
Valtin, Renate, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Berlin : Deutsche Gesellschaft für Lesen und Schreiben
Pages: - Volume / Issue: Vol. 2. Zum 15. Europäischen Lesekongress 2007 in Berlin Sequence Number: - Start / End Page: 122 - 135 Identifier: ISBN: 978-3-9809663-8-2