English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Die Förderung der Selbstregulation durch Hausaufgaben: Herausforderungen und Chancen

Trautwein, U., & Lüdtke, O. (2008). Die Förderung der Selbstregulation durch Hausaufgaben: Herausforderungen und Chancen. In C. Rohlfs, M. Harring, & C. Palentien (Eds.), Kompetenz-Bildung: Soziale, emotionale und kommunikative Kompetenzen von Kindern und Jugendlichen (pp. 239-251). Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Trautwein, Ulrich1, Author           
Lüdtke, Oliver1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2008
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 398543
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Kompetenz-Bildung: Soziale, emotionale und kommunikative Kompetenzen von Kindern und Jugendlichen
Source Genre: Book
 Creator(s):
Rohlfs, Carsten, Editor
Harring, Marius, Editor
Palentien, Christian, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 239 - 251 Identifier: ISBN: 978-3-531-15404-6