English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Lernen ohne Schule: Differenzielle Entwicklung der Leseleistungen von Kindern mit und ohne Migrationshintergrund während der Sommerferien

Becker, M., Stanat, P., Baumert, J., & Lehmann, R. (2008). Lernen ohne Schule: Differenzielle Entwicklung der Leseleistungen von Kindern mit und ohne Migrationshintergrund während der Sommerferien. In F. Kalter (Ed.), Migration und Integration (pp. 252-276). Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Becker, Michael1, Author           
Stanat, Petra2, Author           
Baumert, Jürgen1, 3, Author           
Lehmann, Rainer, Author
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2External Organizations, ou_persistent22              
3Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2008
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 402278
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Migration und Integration
Source Genre: Book
 Creator(s):
Kalter, Frank, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 252 - 276 Identifier: -

Source 2

show
hide
Title: Kölner Zeitschrift für Soziologie und Sozialpsychologie: Sonderheft
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 48 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -