Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

DATENSATZ AKTIONENEXPORT
  Day-to-day variation in competence beliefs: How autonomy support predicts young adolescents' felt competence

Tsai, Y.-M., Kunter, M., Lüdtke, O., & Trautwein, U. (2008). Day-to-day variation in competence beliefs: How autonomy support predicts young adolescents' felt competence. In C. G. Rhonda, & H. W. Marsh (Eds.), Self-processes, learning, and enabling human potential: dynamic new approaches (pp. 119-143). Charlotte, NC: Information Age Publishing.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Tsai, Yi-Miau1, Autor           
Kunter, Mareike1, Autor           
Lüdtke, Oliver1, Autor           
Trautwein, Ulrich1, Autor           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n): eng - English
 Datum: 2008
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: eDoc: 409076
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle 1

einblenden:
ausblenden:
Titel: Self-processes, learning, and enabling human potential: dynamic new approaches
Genre der Quelle: Buch
 Urheber:
Rhonda, C. G., Herausgeber
Marsh, H. W., Herausgeber
Affiliations:
-
Ort, Verlag, Ausgabe: Charlotte, NC : Information Age Publishing
Seiten: - Band / Heft: - Artikelnummer: - Start- / Endseite: 119 - 143 Identifikator: -