English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Diagnostische Kompetenz von Lehrkräften : Beurteilung der basalen Lesefähigkeit von Kindern mit und ohne Migrationshintergrund

Rjosk, C. (2007). Diagnostische Kompetenz von Lehrkräften: Beurteilung der basalen Lesefähigkeit von Kindern mit und ohne Migrationshintergrund. Diploma Thesis, Freie Universität Berlin.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Rjosk, Camilla1, Author           
McElvany, Nele2, Advisor           
Hannover, Bettina, Referee
Baumert, Jürgen2, 3, Referee           
Affiliations:
1External Organizations, ou_persistent22              
2Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
3Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): eng - English
 Dates: 2007
 Publication Status: Accepted / In Press
 Pages: 139 p.
 Publishing info: Freie Universität Berlin
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 404394
 Degree: Diploma

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source

show