English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Fachdidaktische Maßnahmen im Französisch-Unterricht aus Schülersicht: Der Zusammenhang mit Schulleistung und Motivation

Niggli, A., Cathomas, R., Trautwein, U., & Schnyder, I. (2007). Fachdidaktische Maßnahmen im Französisch-Unterricht aus Schülersicht: Der Zusammenhang mit Schulleistung und Motivation. Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, 29(3), 473-505.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Niggli, Alois, Author
Cathomas, Rico, Author
Trautwein, Ulrich1, Author           
Schnyder, Inge, Author
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2007
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 434169
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 29 (3) Sequence Number: - Start / End Page: 473 - 505 Identifier: -