English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Lehrerbeanspruchung und schulischer Unterricht : Zur Rolle von Unterrichtsüberzeugungen und Merkmalen der Unterrichtsgestaltung

Sameiske, S. (2006). Lehrerbeanspruchung und schulischer Unterricht: Zur Rolle von Unterrichtsüberzeugungen und Merkmalen der Unterrichtsgestaltung. Diploma Thesis, Freie Universität Berlin.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Sameiske, Steffen1, Author           
Kleiber, Dieter, Referee
Baumert, Jürgen1, 2, Referee           
Kunter, Mareike1, Advisor           
Klusmann, Uta1, Advisor           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2006-12-15
 Publication Status: Accepted / In Press
 Pages: VII, 124 p.
 Publishing info: Freie Universität Berlin
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 478118
 Degree: Diploma

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source

show