Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

 
 
DownloadE-Mail
  Linking TIMSS to research on learning and instruction: A re-analysis of the German TIMSS and TIMSS video data

Kunter, M., & Baumert, J. (2006). Linking TIMSS to research on learning and instruction: A re-analysis of the German TIMSS and TIMSS video data. In S. J. Howie, & T. Plomp (Eds.), Contexts of learning mathematics and science: Lessons learned from TIMSS (pp. 335-351). London: Routledge.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Kunter, Mareike1, Autor           
Baumert, Jürgen1, 2, Autor                 
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n): eng - English
 Datum: 2006
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: eDoc: 289072
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle 1

einblenden:
ausblenden:
Titel: Contexts of learning mathematics and science: Lessons learned from TIMSS
Genre der Quelle: Buch
 Urheber:
Howie, Sarah J., Herausgeber
Plomp, Tjeerd, Herausgeber
Affiliations:
-
Ort, Verlag, Ausgabe: London : Routledge
Seiten: - Band / Heft: - Artikelnummer: - Start- / Endseite: 335 - 351 Identifikator: ISBN: 0-415-36225-3