English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Welche Zusammenhänge bestehen zwischen dem fachspezifischen Professionswissen von Mathematiklehrkräften und ihrer Ausbildung sowie beruflichen Fortbildung?

Brunner, M., Kunter, M., Krauss, S., Baumert, J., Blum, W., Dubberke, T., et al. (2006). Welche Zusammenhänge bestehen zwischen dem fachspezifischen Professionswissen von Mathematiklehrkräften und ihrer Ausbildung sowie beruflichen Fortbildung? Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, 9(4), 521-544.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Brunner, Martin1, Author              
Kunter, Mareike1, Author              
Krauss, Stefan1, Author              
Baumert, Jürgen1, 2, Author              
Blum, Werner, Author
Dubberke, Thamar1, Author              
Jordan, Alexander, Author
Klusmann, Uta1, Author              
Tsai, Yi-Miau3, Author              
Neubrand, Michael, Author
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              
3External Organizations, ou_persistent22              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2006
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: Peer
 Identifiers: eDoc: 306343
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 9 (4) Sequence Number: - Start / End Page: 521 - 544 Identifier: -